zaterdag 6 juni 2015

Ode aan mijn innerlijk kind

Zo'n mooi nummer... het is pakkend. Ik noem het voor mezelf altijd "ode aan mijn innerlijk kind". Het zal misschien niet met die intentie geschreven zijn want het kan ook over een partner of over een eigen kind gaan die altijd op de achtergrond er voor je is. Ik weet niet hoe het bedoeld is. Zelf spreekt het mij aan als een eerbetoon aan het innerlijk kind in jezelf.

Een innerlijk kind wat diep van binnen zit. Een innerlijk kind wat in de schaduw, in het onderbewuste  leeft van het volwassen "ik" van nu. Het innerlijk kind wat onschuldig is, wat het moeilijk heeft gehad, een innerlijk kind wat ook zo sterk is gebleken en bepaald heeft hoe ik ben geworden nu.

Een innerlijk kind wat daardoor kracht geeft.. wat de macht heeft omdat het bepalend is hoe ik me voel in het heden.

Prachtig nummer.. wat me nog elke keer kippenvel bezorgt.




Geen opmerkingen: