zaterdag 23 mei 2015

Dankbaarheid



Een kleine surprise voor deze twee kids van hun ouders. Braaf zitten ze hun huiswerk te doen als er een speciaal pakje wordt afgeleverd voor hen. Ze hebben in eerste instantie niets in de gaten en werken rustig door. Pas als ze hun spullen willen opruimen valt hun blik op de doos naast hen op de grond..

Wat daarna gebeurt laat zich raden... en is zo mooi om te zien.. De verbazing (als eerste emotie) is op hun gezichtjes af te lezen. Zien ze het nou goed? Is dit...??? Daarna komt de emotie blijdschap, vreugde in alle hevigheid naar boven en wat je daarna ziet is pure dankbaarheid... wat mooi... wat aandoenlijk.. tranen van vreugde. Ze hadden hen niet blijer kunnen maken, volgens mij!

De ouders hadden verwacht dat hun dochter enthousiast zou gaan gillen maar haar reactie was voor hen dan weer een verassing.

Dit wou ik gewoon even delen.. vond het zo mooi. Ik hield het zelf ook even niet meer droog.. ik ben en blijf een beetje een sentimenteel persoon volgens mij ;)

Geen opmerkingen: