dinsdag 15 april 2014

Goed voor de lijn en niet zo saai!


In het kader van "maak het leuk want dat werkt" vind ik dit briljant. Kom maar op die work-out. Op die manier wil ik best wat langer en harder op een hometrainer fietsen. Het is leuk, vermakelijk en goed voor de lijn. Wie wilt dat nu niet? En gezamenlijk maak je er mooie licht en geluidshow van, nog goed voor de teamspirit ook. Waarom hebben we dit nog niet bij onze sportscholen? Daar zit je vaak zo saai op van die rotherrie naar een saai tv scherm te kijken met mensen die in de bush aan het overleven zijn ofzo. Alsof dat vermakelijk is. Stomvervelend..

Ik wil videomapping, een leuke lichtshow met wat leuke muziek en iets wat mij motiveert om net wat harder te trappen. Kunnen ze niet iets met een schermpje in je hometrainer doen, dat je steeds meer leuke dingen te zien krijg met een strippende man ofzo als ik harder trap.. en dat je zelf de muziek mag kiezen of het beeldje mag kiezen. Volgens mij ligt hier een gat in de markt.. sportapparaten waar je niet alleen aan hoeft te sleuren maar die bij inspanning ook nog een leuk plaatje of iets opleveren zodat je niet enkel gefocused bent op hoeveel keer je nog moet of hoeveel minuten je nog door moet trappen..

Wie kan daar iets mee?

Geen opmerkingen: