donderdag 6 maart 2014

Wat doe ik hier?

Soms denk je: "wat doe ik hier?" Zo'n moment van bewustwording waarbij je je afvraagt wat er met je leven is gebeurd dat je in een situatie verzeild bent geraakt waar je je serieus van afvraagt hoe je er zo gekomen bent.

Als je denkt: "wat doe ik hier?" Dan wordt het tijd om die vraag eens serieus te nemen en daadwerkelijk te onderzoeken wat je daar doet. Wat je bindt en wat je zingeving is in de situatie. Zo'n vraag komt immers niet voor niets op in je bewustzijn. Tijd voor een bezinningsmoment.. waar ben ik nou helemaal mee bezig? Wat doe ik? Wat wil ik? en ook.. wat mis ik?

Neem zo'n vraag serieus en kijk eens diep van binnen wat de vraag voor gevoelens met zich mee bracht. Welke gedachten gingen er mee gepaard? Als jij jezelf niet serieus neemt, wie dan nog wel?




Geen opmerkingen: