zaterdag 6 juli 2013

Veranderen



Sta jij open voor verandering? Ben jij creatief? Kan jij goed omgaan met complexe situaties en weet jij het beste te halen uit een nieuwe situatie? Of hou je liever alles bij het oude, het bekende? Kortom sta jij open voor verandering?

Test jezelf hier en kijk wat voor type mens je bent.

Persoonlijk hou ik wel van wat afwisseling en verandering. Aan de andere kant hou ik ook van zekerheden, weten wat ik heb en wat ik kan verwachten. Het wekt een gevoel van controle en grip op wat ik op zich wel prettig vind. Verrassingen worden door mij enigszins argwanend bekeken omdat ik heb gemerkt dat wat een ander verrassend of leuk vindt, niet altijd mijn smaak heeft of mij plezier geeft.

Ik ben echter geen mens van de routine. Ik hou niet van eindeloze taken van hetzelfde en verwacht graag wat uitdaging en nieuwe ervaringen in mijn leven. Ik wil graag leren van alles wat ik mee maak en ik blijf daarom ook graag bij als het over nieuwe ontwikkelingen en dingen gaat. Ik hou wel van verandering op z'n tijd. Verandering van spijs doet eten, zeggen ze ook wel eens.

Voor mijn gevoel ben ik nooit uit geleerd. Er is altijd weer iets nieuws te ontdekken, nieuwe inzichten, nieuwe materie, andere perspectieven. Ik ben er dol op.

Geen opmerkingen: