dinsdag 5 maart 2013

Gesprekken met God



De film over het leven van Neal Donald Walsch voordat hij de beroemde boeken Gesprekken met God, schreef. Ik ben een groot fan van zijn boeken. Het heeft weinig met psychologie te maken omdat het meer over God en het geloof gaat. Neal laat ons een andere God zien. Een vredelievende God, eentje die graag met je in contact staat en die met allerlei antwoorden komt op levensvragen anno de 21ste eeuw.

De boeken van Neal D. Walsch heb ik inmiddels allemaal gelezen en zijn nu in de "re-run" bij mij. Ik heb er even de tijd voor in deze veranderlijke tijden in mijn eigen leven. De film hierboven is compleet en elke keer als ik er naar kijk, raakt het me.

De hoofd boodschap van al zijn werk is besef dat er Angst en Liefde bestaat. Dat je drijfveren vanuit deze angst of liefde voortkomen en dat aan jou telkens de keuze is waar je voor kiest. Jij creëert je eigen werkelijkheid, je eigen leven.


Geen opmerkingen: