vrijdag 25 januari 2013

Kippenvel



Zoiets als dit daar krijg ik nou kippenvel van, daar raak ik van ontroerd. Niet zozeer vanwege de muziek maar meer om hoe het opgebouwd wordt. Het begin, de spanning, de verbaasde en verraste blikken van de mensen, de kinderen.

Het ontroert me als ik zie hoe iedereen daar aangenaam verrast staat te genieten van het concert waar ze op getrakteerd worden. De liefde voor de muziek die er uit straalt als de muzikanten hun muzikale talent ten beste geven. De harmonie van het spelen, de interactie met het publiek, de kinderen die hun enthousiasme laten blijken, de man die WOW zegt..... kippenvel dus...

Ik wou jullie even mee laten genieten van dit bijzondere moment wat gelukkig gefilmd is zodat er nog veel meer mensen van kunnen genieten.

Geen opmerkingen: