vrijdag 30 november 2012

Lievelingsbloem

Check je voorkeur op deze site en bewonder al de mooie bloemen en nog meer wat voorbij komt !




Wat is jouw lievelingsbloem ? Ik had een prachtige bloem uitgezocht. Het leuke van dit filmpje is dat je het kan koppelen aan je Facebook account en dan gaat het nog wat verder. Kies uit de selectie van populaire bloemen en geniet.

Wist je dat kleuren, bloemen en andere voorkeuren iets over jezelf vertellen ? Je ziet vaak symboliek verwoord in voorkeuren of keuzes. Zo staat de rode roos voor liefde, een witte anjer voor waardigheid en trouw.

Mijn lievelingsbloem is de Cymbidium. Het is een orchidee achtige en ik vind ze geweldig. Ik heb meerdere orchidee soorten in mijn vensterbanken staan. De betekenis van de bloemen en hun kleuren vind je op diverse sites terug.


Geen opmerkingen: