dinsdag 23 oktober 2012

Op dieet


Dus, ik ben bij de C1000 en koop een zak pedigree hondenvoer voor mijn hond. Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb ? Eh.....Waarom zou ik anders hondenvoer kopen... duh ???

Dus ik zeg impulsief: nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het Pedigree Dieet. Eigenlijk zou ik er niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis. Maar goed, ik was wel 20 kilo kwijt geraakt voordat ik op de IC wakker werd met allerlei slangetjes in mijn lijf. Ik had ook twee infusen in mijn armen en heb een paar weken nodig gehad om te herstellen. Dat was dan weer minder.

Ik vertelde haar enthousiast dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol brokken in je zak stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brokje. De voeding is qua voedingswaarde compleet dus je krijgt alles binnen wat je nodig hebt,  het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee).

Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de IC was beland doordat ik vergiftigd was door dat hondenvoer. Ik zei: “nee, ik rende zomaar de weg over om bij een poedel aan het achterste te ruiken en toen werd ik door een auto geschept.”

Ik dacht dat die knul achter haar er in zou blijven van het lachen...

Je kunt maar zulke dingen niet vragen aan mij als ik in de rij bij de kassa sta. Ik word dan melig, vooral als mensen mij voor de hand liggende vragen stellen.

Nu je dit gelezen hebt, moet ik wel bekennen dat ik bovenstaande gekopieerd heb. Ik wilde je eigenlijk gewoon even laten lachten. Kopieer dit en tover bij iemand anders ook een lach op hun gezicht.

Geen opmerkingen: