zondag 19 augustus 2012

Wat is het beste advies wat je ooit kreeg ?

Wat is het beste advies wat je ooit kreeg? Intermediair vroeg het de afgelopen jaren aan verschillende succesvolle professionals. Erg leuk om te lezen wat succesvolle mensen als hun beste advies beschouwen, welk verhaal er achter zit en waarom dat juist voor hen zo goed werkte.

Als ik iets kan leren van anderen dan zal ik dat niet nalaten. Ik vind het dan ook prettig om adviezen te krijgen van mensen die succesvol zijn. Als zij mij hun "geheimen" willen toevertrouwen dan kan ik daar ook gebruik van maken. Dan kan ik dat uit proberen en kijken of het voor mij ook werkt.

Een andere methode om gratis advies te krijgen is feedback vragen. Veel mensen durven dat niet goed of vinden feedback krijgen eng omdat ze dan vrezen iets te horen krijgen wat ze nog niet goed doen. Je kwetsbaar durven opstellen is wel iets waar je moed voor nodig hebt. Feedback is niet alleen kritiek krijgen, een compliment krijgen is ook een vorm van feedback.

Wat is het beste advies wat jij ooit kreeg ?  Van wie kreeg je het en hoe werkt dat voor jou ? Zomaar een paar vragen om eens over na te denken.

Geen opmerkingen: